Legends never die

 

Meow, står på jobbet och hänger lite blev nyss utskälld så skriver av mig lite för att inte börja grina. Den är ju chic. Kul att man kan for once one good day och så kommer någon och skäller på en och man vill bara dö. Kul att man kan hantera konflikter som en vuxen människa typ, hehe. Eller oj just det pappa sa ju till mig att ta upp tvätten imorse, grinade lite då också. Julia aka pallarN. Haha, Frida du laughar säkert nu! Åh I miss you, serri dör utan dig, bff! När jag kommer hem ifrån USA kommer jag hälsar på i B-town, oki? Känns som jag verkligen passar in där!! 
Längtar till att åka till USA igen, känns bra. Känns så fint att en hel familj kan vara så engarerad i mig, att känna sig så välkommen. Jag fyller år om över två månader och dom planerar redan mitt "birthday party, jag ska gå på pedikyr och manikyr med Drews mami (HAHAHAHA), dom planerar massa olika ställen dom ska ta mig till och när jag pratade i telefon med hans mami och fråga om det skulle vara shorts väder sa hon "Ja, det kommer det men ta med dig lite varma kläder också.. Eller nej! Vi ska gå och shoppa så kan vi köpa nya kläder åt dig här" dör lite. Ska gifta mig rik tror jag. Thats it. Nä, men mysigt ju. Gotta go and do som work, oi pirates.

 

 

Finaste plåmisen


Kommentarer
Postat av: Anonym

döör utan dig också jullliiii baaajs att jobba så mycket yesssss måste ses massor i augusti ! (a-bombers är första helgen i augusti, är ledig freda lörad o söndag tror jaggg så birre o tattoo på det!!)
& very very avis på usa (manikyr hahahaha)
xxx

2012-07-19 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0