I'll change the game for you

 
Sporty fourty 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

aawe ofta vi skrev sporty samtidigt hahaha skrev nyss det på min blogggiii!! Så fiina shorts ju :D dööör miss yoouuu soo much!!! Vill du med till A-bombers julli?? x

Svar: hahahaha så fint !! ååh taccck! från hm! haha men tog storlek 36 sämst man ska inte köpa kläder när man har mens <//333 dom är lite stora nu behöver 34 men så var dom slut i affären åååh men haha får see gay ut och ha dom i midjan, sporty!! och JAAA det vill jag ååh!! xx
trappedfox.blogg.se

2012-07-18 @ 15:16:26
Postat av: Anonym

foressten haha biig boobies ju!!! haha dor lite pa att skriva det men fiint :D

Svar: haha aldrig brytt mig om bhar typ haha men så köpte jag en och liksom HAHA gav mig världens boobies utan att vara push up eller något, sitter as mjukt haha :D
trappedfox.blogg.se

2012-07-21 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0